.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسپانسرساخت خانه خاتمی

شنیده شده،خانه جدید آقای خاتمی که در بهترین نقطه جماران د رخیابان یاسر بنا شده است ، چند میلیاردی خرج روی دست اسپانسر های ایشان گذاشته است .

بنابر شنیده ها گفته می شود ، هدف خاتمی از رسانه ای کردن خبر این منزل چهارطبقه بسیار بزرگ ،شیک و مجهز به نوعی رد گم کردن و فرار از پاسخ به "از کجا وچگونه " بوده است .

منابع مطلع اعتقاد دارند ، در واقع خاتمی با دعوت از عناصر مورد توجه رسانه ها و حواشی این نشست ، خبرسبز شدن این منزل چند میلیاردی را در لابلای خبرهای مربوط به میهمانان مفقود نموده و تازگی خبر و سئوالات مطرح را به این شکل عادیسازی کرده است .

گفته می شود عاشقان سینه چاک آقای خاتمی در خارج از کشور ، علاوه بر هزینه ساخت این منزل اشرافی ، هزینه های جنجال آفرینی وتوطئه های پیش رو از سوی خاتمی ودیگر اصحاب فتنه را تقبل نموده اند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی دائی 26 دي 1389
نه خدائیش اگه محمد خاتمی رئیس جمهور بود شما اینارو می نوشتید یا فقط مثل تمام ظالمین با کسانی که قدرت دارند کاری نداشته و ریشه کسانیکه مظلوم هستند را می زنید که این مسئله نام محرم و امام حسین (ع ) را زنده می کند اما این را بدانیم امام حسین زنده است و خونش دامان ظالمین را خواهد گرفت حالا هرکه باشد به امید آن روز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.